Informatie over de nota...
De rekening van de behandeling kunnen we op verschillende manieren naar u sturen.
Nota rechtstreeks naar patiënt:
Bent u niet verzekerd, of wil u zelf uw rekening indienen bij uw tandartsverzekering, dan sturen wij u de rekening per mail rechtstreeks naar u. U betaald de rekening door overboeking, pinnen, via een ideal-betaallink of eventueel contant. Eventueel regelt u zelf met uw verzekeraar de terugbetaling van het verzekerde deel.
Bij vragen over de rekening neemt u in dit geval contact op met onze praktijk.
Nota rechtstreeks naar uw verzekering:
Als uw nota voor 100% vergoed wordt, dan kunnen we de rekening rechtstreeks naar uw verzekeraar sturen.
Bij vragen over de rekening neemt u in dit geval contact op met onze praktijk.
Nota via het factureringsbedrijf (infomedics):
Als de nota gedeeltelijk vergoed wordt loopt de rekening bij voorkeur via het factureringsbedrij. U betaald het gedeelte dat niet op de verzekering verhaald kan worden aan dit factureringsbedrijf.
Bij vragen over de rekening neemt u in dit geval contact op met infomedics via 036-2031900 of via https://www.infomedics.nl/.